maanantai 9. marraskuuta 2009

Hääkortteja


Olen tehnyt lähiaikoina aika paljon hääkortteja ja tässä niistä kaksi. Ensimmäisessä on Greeting Farmin leimakuva ja Seinäjoen käsityömessuilta ostamiani kimaltelevia joulupapereita, mutta ihan hyvin ne tuntuvat sopivan hääkorttiinkin :)

Tässä toisessa kortissa olen repinyt punaisesta paperista kaksi sydäntä ja kiinnittänyt ne kohotarroilla. Papereiden koristeluun olen käyttänyt Fiskarsin boordilävistäjää. Rusetti on satiininauhaa ja teksti siirtokuva.


Tässä sydämet vielä lähikuvassa:

5 piristävää kommenttia:

SannaS kirjoitti...

WAU! Upeat kortit! Niin kauniit ja tyylikkäät! =) Kenenkä valmistama mahtaa olla tuo alemman kortin siirtokuva?

Susa kirjoitti...

Kauniita kortteja!!! Ylemmän leimakuva on ihan niitä mun suosikkeja ja alemman yksinkertaisuus ja samalla "pitsimäisyys" viehättää minua!!

myy ja vilijonkka kirjoitti...

upea hääkortti ja kortin sisus on tosi kaunis kanssa!

Johanna kirjoitti...

SannaS, siirtokuva on Kelly Panaccin valmistama ja olen ostanut sen jo jonkin aikaa sitten.

Riina kirjoitti...

Molemmat kortit ovat kauniita. Ja niin erilaisia - tykkään...